تیم فوتسال شاهین عصر امروز (پنجشنبه- ۱۲ دی) میزبان تیم فرش آرا بود و در دیداری نزدیک و تماشایی مقابل حریف قدرتمند خود با حساب ۵ بر ۵ متوقف شد.

در این دیدار که برای ۲ تیم بخصوص شاهین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود، رامین باباجانی (۲)، حامد ایوانی، محمدرضا نادری و سیامک گلی برای نماینده کرمانشاه گلزنی کردند.

گل های تیم فرش آرا مشهد نیز در این دیدار توسط علی ابراهیمی (۲)، مجید خزایی، معین افشار و قدرت بهادری به ثمر رسید تا پرگل ترین دیدار هفته رقم خورده باشد.

تیم فوتسال شاهین با این تساوی امتیازات خود را به عدد ۲۱ رساند و با یک پله صعود در مکان سیزدهم قرار گرفت، فرش آرا نیز با ۴۵ امتیاز جایگاه خود را در رده سوم حفظ کرد.

تیم شاهین کرمانشاه در صورتی که با ۲ گل اختلاف فرش آرا را شکست می داد با توجه به سایر نتایج کسب شده می توانست تا رده یازدهم جدول صعود و خود را از منطقه خطر و سقوط خارج کند.

نماینده فوتسال کرمانشاه در هفته ۲۵ لیگ برتر و در دیداری بسیار سخت باید به مصاف مس سونگون صدرنشین رقابت ها برود که برای مسجل کردن قهرمانی خود به یک امتیاز دیگر نیاز دارد.

این دیدار حساس و تعیین کننده برای ۲ تیم روز سه شنبه آینده ۱۷ دی در زمین مس سونگون برگزار می شود.

در پایان هفته بیست و چهارم، آذرخش بندرعباس با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم و پایانی قرار دارد و تیم های شاهین کرمانشاه و اهورا بهبهان هرکدام با ۲۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رده های سیزدهم و دوازهم جدول قرار دارند.

در پایان مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور ۲ تیم انتهای جدول به لیگ دسته اول سقوط می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.