مهناز فتاحی روز سه‌شنبه به ایرنا گفت: استقبال مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از این برنامه چشمگیر بوده و حضور ۲۳ گروه سرود نشان از ظرفیت خوب این فعالیت در مراکز کانون استان کرمانشاه دارد.
فتاحی همچنین فعالیت سرود را یکی از فعالیت‌های جذاب برای جذب اعضا در مراکز کانون عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های جذب اعضا در مراکز، فعالیت سرود است و استقبال پرشور مراکز از این مهرواره نیز نشانگر همین علاقه‌مندی اعضا و مربیان است.
رقابت گروه‌های سرود شرکت‌کننده در نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری استان کرمانشاه از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنج‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۳۹۸ و در سالن نمایش مجتمع فرهنگی‌هنری آفرینش، واقع در سه‌راه ۲۲ بهمن آغاز می‌شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۴۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد که از این تعداد ۳۷ مرکز ثابت، ۲ مرکز سیار و یک مرکز پستی می باشد
در شهرستان کرمانشاه ۱۴ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد که سه مرکز آن درجه یک است.
در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ۴۳ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و... مانند آموزش های احکام، قرآن، شعر، داستان، نمایش عروسکی، خوش نویسی، نقاشی، کتابخوانی، قصه گویی و ... ارایه می‌شود.
مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی رشته های مختلف مانند قصه گویی، نقاشی و... رتبه‌های قابل توجهی را کسب کرده اند و از این نظر جز استان‌های موفق به حساب می آیند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.