دکتر بهمن روشنی روز سه شنبه به ایرنا افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده در خصوص به کارگیری متخصصان در رشته‌های مختلف، خوشبختانه امسال بیشترین تعداد نیروی متخصص نسبت به سال‌های گذشته در سطح استان جذب و توزیع شده و پوشش حداکثری استان با توزیع عادلانه متخصصان در بیمارستان‌های دانشگاه انجام شده است.

وی اظهارداشت: به منظور توزیع عادلانه این نیروها در سطح استان، با توجه به ضریب جمعیتی، سطح ارجاع، امکانات و تجهیزات، تعداد متخصصان فعال و ظرفیت مراکز در نظر گرفته شد که بر همین اساس قریب به اتفاق شهرستان‌های استان دارای تخصص‌های اصلی جراحی، بیهوشی، زنان، داخلی و اطفال و در سایر شهرستان‌ها با توجه به شاخص‌های ذکر شده متخصصان رشته‌های پاراکلینیکی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی توزیع شده‌اند.

وی گفت: باتوجه به نقشه راه درمان وجود تمام رشته‌ها در همه شهرستان‌های استان ضرورت نداشته و با توجه به سطح ارجاع این توزیع انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص شهرستان‌های جوانرود، کنگاور، اسلام‌آبادغرب و سرپل ذهاب نیز که دارای مرکزیت هستند، افزود: سعی بر وجود اکثر متخصصان رشته‌های پزشکی در این شهرستان‌ها شده است.

روشنی ابراز امیدواری کرد با اضافه شدن نیروهای متخصص جدید کمبودهای احتمالی موجود مرتفع شده و کیفیت ارائه خدمات در مراکز درمانی تابعه دانشگاه ارتقا یابد.

اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.