سردار «علی اکبر جاویدان» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران پاسگاه بیلوار کرمانشاه حین گشت زنی به ۲ دستگاه کامیون حامل مواد سوختی مشکوک و در حالی که قصد توقیف آنها را برای بازرسی داشتند، رانندگان خودروها با بی توجهی به ایست پلیس، اقدام به فرار کردند.

وی افزود: به دنبال آن، ماموران به تعقیب کامیون های حامل مواد سوختی پرداخته و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف هردوی آنها شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون ها، ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۲ میلیارد ریال می رسد،کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی و صدور احکام لازم خبر داد و مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه ها و اولویت های پلیس استان برشمرد.

کشف ۲۵ تن چوب قاچاق در اسلام آبادغرب 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز از کشف ۲۵ تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد. 

سرهنگ «جمال سلمانی» اظهار داشت: ماموران یگان امداد پلیس اسلام آبادغرب حین گشتزنی به ۲ دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک و نسبت به بازرسی از آنها اقدام کردند.

وی ادامه داد: در جریان این بازرسی، ۲۵ تن چوب قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به یک میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سرهنگ سلمانی خاطرنشان کرد: در این راستا رانندگان هر ۲ دستگاه کامیون نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

طبق اظهارات مسوولان انتظامی کرمانشاه، کشفیات کالای قاچاق در حوزه انتظامی طی ۹ ماه سپری شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.