آیت الله «مصطفی علما» روز پنجشنبه در همایش «ناجا و جامعه اسلامی» که در سرسرای اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد دشمنان ما که در راس آنها آمریکا قرار دارد مزاحمت های زیادی به منظور جلوگیری از پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

وی افزود: آمریکا و ایادی استکبار حق دارند که از دست جمهوری اسلامی ناراحت و عصبانی باشند چرا که انقلاب شکوهمند اسلامی هیمنه و اقتدار آنها را درهم شکست و ماهیت واقعی آنها را برملا ساخت.

آیت الله علما تصریح کرد: روزگاری که رژیم ستمشاهی بر ایران حکومت می کرد ما هیچ اختیاری از خود نداشتیم و جیره خوار آمریکا و غربی ها بودیم، آنها برایمان تصمیم گرفته و در کشورمان جولان می دادند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی و خروج شاه از کشور شرایط کاملا متفاوت شد، چرا که با خروج رژیم ستمشاهی عملا دست آمریکا از منابع خدادادی کشورمان کوتاه و دیگر قادر به تصمیم گیری در سرنوشت ایران و مردمان انقلابی اش نبودند.

وی گفت: البته رسیدن به وضعیت کنونی ساده به دست نیامده و هزینه های بسیار سنگینی را برای آن پرداخت کرده ایم که خون صدها هزار شهید گلگون کفنی بود که برای امنیت و آرامش این سرزمین و استقرار نظام اسلامی به زمین ریخته شد.

آیت الله علما گفت: آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب هراز گاهی به خاطر ناراحتی که از انقلاب و نظام اسلامی دارند دست به توطئه ها و کارهایی می زنند که نمونه اخیر آن ایجاد اغتشاش و آشوب در روز ۲۵ آبان بود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: غائله ای که به گفته دشمنان کشور ۲ سال برای اجرای آن تلاش شده بود توسط نیروهای مسلح مقتدر کشور و بصیرت و دریایت آنها در ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت جمع شد تا بازهم روسیاهی و شسکت برای آمریکا و ایادی اش باشد.

وی یادآوری کرد: در این میان هرچند خساراتی به اموال عمومی کشور شخصی مردم وارد شد و حتی چند شهید را نیز تقدیم کردیم اما اقتدار و صلابت انقلاب کوچکترین خدشه ای برآن وارد نشد تا دشمنان شکست خورده عرصه را ترک کنند.

آیت الله علما در پایان و با تقدیر از سرگرد شهید «ایرج جواهری» اظهار کرد: شجاعت وی و دیگر همرزمانش ضامن حفظ اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی است و به طور قطع تا چنین افسران رشیدی در نیروهای مسلح هستند دشمنان به هیچ کدام از اهدافشان دست پیدا نمی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.