مسوُول بسیج سازندگی کرمانشاه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این منازل امروز (دوشنبه پنجم آذر) در مراسمی با حضور مسوُولان و مردم به متقاضیان تحویل داده شد.

سرهنگ «حسین قبادی» اظهار داشت: ۱۰۰ واحد افتتاح شده در روستاهای شهرستانهای کنگاور، هرسین، صحنه، سنقروکلیایی و کرمانشاه قرار دارند.

وی گفت: براساس قراردادی که بین کمیته امداد امام خمینی، ستاد اجرایی فرمان امام و سپاه امضا شده، بسیج سازندگی با کمک گروه های جهادی مسوُولیت ساخت ۲۹۲ واحد ۵۰ متری برای نیازمندان را بر عهده گرفته است.

مسوُول بسیج سازندگی کرمانشاه با بیان اینکه هزینه ساخت هر کدام از این واحدهای مسکونی ۵۰ میلیون تومان است، گفت: بخش عمده ای از هزینه ساخت این واحدها توسط کمیته امداد و بخش دیگر نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین می شود.

قبادی ادامه داد: شهریور ماه امسال ۶۰ واحد و امروز نیز ۱۰۰ واحد از مسکن نیازمندان تحویل متقاضیان شد و ۱۶۲ واحد باقی مانده نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود یادآور شد: بسیج سازندگی استان کرمانشاه علاوه بر این طرحها همچنان انجام پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای کمتر برخوردار را در دستور کار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.