کارگردان این فیلم کوتاه ۹ دقیقه‌ای روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره معتبرترین جشنواره فیلم کوتاه ایران و خاورمیانه است بطوریکه امسال از ۱۱۸ کشور جهان متقاضی شرکت در آن هستند.

آریان‌پور، هدف از شرکت در این جشنواره را دیده شدن این فیلم بیان کرد و گفت:سلیقه داوران در انتخاب اثر برگزیده تعیین کننده است.

این کارگردان جوان کرمانشاهی ساختار فیلم تا ابد سکوت را تجربه‌گرا دانست و افزود: این فیلم در مورد دختر نوجوانی است که درگیر مشکلات ذهنی است و می‌خواهد زندگیش را تغییر دهد.

این فیلم کوتاه به تهیه‌کنندگی انجمن سینمایی جوانان ایران تولید شده و پیش از این در چندین جشنواره داخلی شرکت کرده است.

فیلم کوتاه تا ابد سکوت، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم تجربه‌گرای جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «شبدیز »شده و در جشنواره بین‌المللی «oska bright» شهر برایتون انگلیس هم شرکت کرده است.

این دومین حضور بین‌المللی فیلم تا ابد سکوت و سومین اثر این کارگردان است که در قالب «Experimental» (تجربی) ساخته شده است.

آریان‌پور با فیلم‌های «امید» و «بازی روی ماه» در دوره‌های قبلی این جشنواره حضور داشته است.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه در پردیس سینمایی ملت تهران برگزار می‌شود.

سامان آریان‌پور متولد سال ۱۳۶۹ و اهل کرمانشاه است .او از انجمن سینمای جوان کرمانشاه به طور حرفه‌ای کار خود را آغاز کرده است.

از ۱۳ سالگی کار عکاسی رو شروع کرده و تا کنون ۱۰ فیلم مستند ساخته که بیشتر این فیلم‌ها در شبکه‌های مستند و شبکه خبر پخش شده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.