به گزارش خبرنگار ایرنا، «مجتبی جوهری» روز شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهارداشت: به دلیل وجود زیرساخت های مناسبی که در حوزه ورزش در کشورمان وجود دارد، برگزاری بسیاری از مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی به ایران سپرده می شود.

وی افزود: مسابقاتی که در سطوح آسیایی، بین المللی و جهانی برگزار می شود تعداد زیادی تیم ها و ورزشکاران خارجی از کشورهای مختلف در آن شرکت می کنند که همین موضوع مستلزم ایجاد امنیت مضاعف برای آنهاست.

جوهری گفت: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی نیروی انتظامی کوچکترین مشکل امنیتی برای ورزشکاران و تیم های شرکت کننده در رشته های مختلف ایجاد نشده و همگی آنها با رضایت کامل کشورمان را ترک کرده اند.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، گفت: یکی از مهمترین وجه تمایز پلیس با سایر نیروهای خدمات رسان در جامعه، داشتن روحیه پهلوانی و ایثارگری میان کارکنان نیروی انتظامی است که جای تقدیر فراوان دارد.

وی همچنین کرمانشاه را نیز یکی از امن ترین استان های کشور خواند و گفت: در این استان نیز بارهای شاهد برگزاری مسابقات در سطح جهانی و بین المللی بوده ایم که پلیس توانسته به خوبی امنیت ورزشکاران و محل مسابقه را تامین کند.

جوهری تاکید کرد: حضور سردار جاویدان در راس فرماندهی انتظامی کرمانشاه امنیت مضاعف تری را به این استان بخشیده است و همین موضوع باعث خواهد شد تا مسابقات ورزشی بیشتری در سطح جهانی و بین المللی به میزبانی کرمانشاه برگزار شود.

در پایان این دیدار، با اهدای تندیسی به فرمانده انتظامی استان، از تلاش ها و زحمات سردار جاویدان و کارکنان پلیس کرمانشاه قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.