به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «محمدرضا آمویی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در شهرک کارمندان، ماموران کلانتری ۲۱ نیایش به سرعت در محل حاضر شدند.
 وی ادامه داد: پس از حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین یک پدر و پسر اتفاق افتاده که طی آن پدر ۵۶ ساله با شلیک گلوله ای به سمت پسر ۲۷ ساله خود، موجب مرگ او شده است.
 سرهنگ آمویی تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، ماموران کلانتری جستجوی خود را برای یافتن قاتل آغاز کرده و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.
 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، ضمن اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده در خصوص قتل فرزندش به دنبال اختلافات خانوادگی، گفت: این فرد برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، گفت: گاهی اوقات کم تحملی و خشم آنی اتفاقات جبران ناپذیری را نظیر همین واقعه رقم می زند.
 سرهنگ آمویی تصریح کرد: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری های سطح شهر و استان کرمانشاه همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه مشاوره های رایگان در همه زمینه ها به عموم شهروندان هستند.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.