پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» اعلام کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون و پژو پارس که با فاصله معینی از هم در حال حرکت بوده مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی پژو پارس ۱۲۰ هزار نخ سیگار و ۲ هزار بسته توتون تنباکوی قاچاق و در بازرسی از کامیون نیز ۳۱ بسته پوشاک دسته دوم (تاناکورا) قاچاق کشف شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده به هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می رسد.

وی همچنین با اشاره به انتقال خودروهای حامل قاچاق به پارکینگ، از دستگیری ۲ متهم و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۱۰۵ طاقه پارچه قاچاق در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کشف ۱۰۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه خبر داد. 

سردار جاویدان" اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشتزنی در کمربندی غربی به ۲ دستگاه خودروی پژوپارس و پژو ۴۰۵ پلاک مخدوش مشکوک شده و درصدد توقیف آنها برآمدند.

وی ادامه داد: ماموران یگان امداد پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف هردو خودرو شده و نسبت به بازرسی از آنها اقدام کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها، ۱۰۵ طاقه پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه عنوان کرد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.