به گزارش خبرنگار ایرنا، محبت جمالی نیا روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: این طرح ها شامل افتتاح زیرسازی و روکش آسفالت، پیاده روی سازی و جدول گذاری معابر شهر و راه اندازی شرکت بذرگستر قره بلاغ ذهاب است.

وی اظهار داشت: طرح زیرسازی و روکش آسفالت به همت شرکت عمران راه بازی دراز در مساحت ۵۲ هزار و ۶۲۴ متر مربع با اعتبار۴۷ میلیارد ریال در خیابان های بیمارستان شهدا، فرهنگیان ،دادگستری، مدرسه تلاش مسکن مهرالوند و مشاغل آلاینده، محله احمدآباد و زعفران انجام گرفته است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: همچنین عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای بریموند به طول ۱۹ کیلومتر خط شبکه با ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات زلزله آغاز شد.

جمالی نیا ادامه داد: شرکت بذرگستر قره بلاغ نیز با ۶ میلیارد ریال تسهیلات و ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض از محل اعتبارات زلزله و ۲ میلیارد ریال هم سرمایه شخصی بعد از زلزله سال ۹۶ بازسازی شده و زمینه اشتغالزایی ۱۰ تن را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده و امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت افتتاح شد.

وی گفت: این شرکت با تمدید تسهیلات به مدت ۲ سال، تخصیص اعتبار برای بازسازی، ادامه فعالیت در جهت خرید بذر گندم، فرآوری و توزیع آن و خرید ذرت از کشاورزان منطقه را مورد هدف قرار داده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.