به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در آیین افتتاح بیمارستان قدس پاوه با حضور وزیر بهداشت افزود: چند بار موضوع بازگشایی مرز شوشمی را با وزیر کشور و استاندار کرمانشاه در میان ‌گذاشتیم و از وزیر بهداشت درخواست می کنیم در هیات دولت این موضوع را مطرح کند.
او با قدردانی از خدمات رسانی جمهوری‌ اسلامی به مناطق مرزی و محروم گفت: بازگشایی مرز شوشمی می تواند بیمارستان پاوه را به مقصد توریسم درمانی بیماران کردستان عراق تبدیل کند.
وی همچنین ارائه خدمت به مردم مناطق مرزی را تبلیغی برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: این خدنات رسانی برای مردم مرزی ما نوعی دلگرمی است.
امام جمعه پاوه در ادامه سخنان خود با قدردانی از افتتاح بیمارستان جدید این شهر گفت: این بیمارستان نیاز به امکانات بیشتر از جمله سی تی اسکن و ام آر آی و همچنین نیروی متخصص دارد.
ماموستا قادری همچنین انتصاب آقای بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه را برای مردم استان خیر و برای خودش زحمت دانست و گفت: اگر آقای بازوند نبود مردم استان در زلزله و سیل مشکلات بیشتری داشتند.

بیمارستان پاوه در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در پنج طبقه به بهره برداری رسید.
برای ساخت این بیمارستان ۴۵ میلیارد تومان و خرید تجهیزات آن نیز ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
شهرستان پاوه با ۵۸ هزار نفر جمیعت در ۱۱۲ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.