علی محمد زوراوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خنک شدن دمای هوا از امروز آغاز شده و روزانه با حدود یک درجه کاهش تا اواسط هفته پیش رو ادامه می یابد.

وی ادامه داد: روز گذشته کرمانشاه در گرمترین حالت دمای ۳۹ درجه را تجربه کرد اما امروز حداکثر دمای مرکز استان به ۳۷ درجه و فردا (شنبه) به حدود ۳۶ درجه می رسد.

زوراوند تصریح کرد: پیش بینی می شود دمای هوا تا روز دوشنبه بین ۳۶ تا ۳۷ درجه بالای صفر در کرمانشاه باقی بماند و تغییرات دمایی چندانی نخواهد داشت.

معاون هواشناسی کرمانشاه همچنین در خصوص دمای شبانه نیز گفت: شب گذشته کرمانشاه در خنک ترین حالت دمای ۱۷ درجه بالای صفر را تجربه کرد که امشب با یک درجه کاهش به ۱۶ درجه می رسد.

وی همچنین با بیان اینکه امروز (جمعه) قصرشیرین و سومار با دمای ۴۳ درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان هستند، گفت: همچنین گواور، سنقروکلیایی و پاوه نیز با حداکثر دمای ۳۵ درجه بالای صفر خنک ترین شهرهای کرمانشاه خواهند بود.

زوراوند ادامه داد: امشب حمیل با ۱۴ درجه بالای صفر خنک ترین و قصرشیرین و ازگله با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین نقاط خواهند بود.

معاون هواشناسی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به پایدار بودن وضعیت جوی استان در روزهای آتی گفت: به جزء وزش ملایم باد که البته امروز و فردا در برخی ساعات مقداری شدت خواهد داشت پدیده دیگری نداریم.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.