به گزارش ایرنا، شکوفه مهدی آبادی روز سه شنبه در جلسه مجمع عمومی راهنمایان گردشگری که در سرسرای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از این پس تمامی لیدرهایی که در کلاس های آموزشی مربوطه شرکت کرده و گواهی پایان دوره دریافت کرده و افرادی که دارای کارت لیدر تور از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  هستند عضو این انجمن خواهند بود.
او افزود: انجمن صنفی کارگری تور لیدرها  انجمنی حقوقی است که برای ارتقا سطح کمی و کیفی و مطالبات اجتماعی جامعه تور لیدرهای استان کرمانشاه تشکیل شد.
مهدی آبادی ادامه داد: از این به بعد راهنماییان درخواست شده برای گردشگران خارجی ورودی به استان و یا میهمانان خارجی نهادها و دستگاه های مختلف از این انجمن تامین می شود.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه یکی از مشکلات گردشگری استان را عدم معرفی جاذبه های آن برشمرد و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی از پتانسیل کرمانشاه وظیفه تمامی مدیران و دست اندرکاران گردشگری به خصوص تور لیدرها است.
وی افزود: در صورتی که تمامی ظرفیت های گردشگری استان در تمامی حوزه ها اتفاق بیفتد دیگر شاهد تجمع گردشگران در یک مکان خاص نخواهیم بود.
در ادامه جلسه با کاندیدا شدن چند تن از اعضا، راهنمایان در رای گیری شرکت کرده و در پایان پس از شمارش آرا، اعضا هیت مدیره و بازرسان این صنف با نظارت ادارات کل میراث فرهنگی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی مشخص شدند.

۷۴۴۷/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.