رییس بیمارستان پاوه از افتتاح بیمارستان جدید این شهر با حضور وزیر بهداشت، وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان برنامه و بودجه در هفته جاری خبر داد.

دکتر ستار سهرابی در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به شروع ساخت این بیمارستان از سال 1388 گفت: این بیمارستان با توجه به نیاز منطقه همواره یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان بوده است.

وی افزود: در پاوه یک بیمارستان 59 تختخوابی داریم که جوابگوی نیاز منطقه نبود و برای همین از سال 88 ساخت یک بیمارستان دیگر درست نزدیک محل بیمارستان فعلی در دستور کار قرار گرفت.

سهرابی مشکلات مالی و نیز نوع توپواگرافی سخت زمین بیمارستان را از جمله دلایل طولانی شدن این پروژه عنوان کرد وافزود: خوشبختانه امروز با گذشت 10 سال این بیمارستان که با نام بیمارستان "قدس" نامگذاری شده،تکمیل و آماده بهره برداری است.

رییس بیمارستان پاوه از صرف اعتبار 70 میلیارد تومانی برای ساخت و تجهیز این بیمارستان خبر داد وافزود: از این میزان 30 میلیارد تومان صرف ساخت سازه بیمارستان و 40 میلیارد تومان نیز صرف تجهیز آن شده است.

سهرابی با بیان اینکه تمام بخش ها و تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان تعبیه شده، گفت: این بیمارستان شامل بخش های مختلف تخصصی، ICU ، CCU ، NICU و نیز بخش های جراحی و داخلی است و سه اتاق عمل دارد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این بیمارستان نه تنها مردم پاوه، بلکه مردم شهرستان های جوانرود، روانسر و حتی بخشی از شهرستان مریوان نیز از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.