به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام هادی عسکری روز پنجشنبه در مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای کرمانشاه که به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و دیگر مسولان کشوری و لشکری برگزارش شد، افزود: طبق آیات قرآن کریم جبهه حق همیشه دارای 2 خصلت صبوری و شکیبایی در زمان سختی ها و بحران و شکرگزاری و قدردان در زمان موفقیت و پیروزی هاست، اولین که در فتح خرمشهر شاهد آن بودیم شکرگزاری رزمندگان اسلام بود.
وی در ادامه به یاس و ناامیدی دشمنان در روز سوم خرداد سال 61 اشاره کرد و اظهار داشت: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی با امید به خدا بود.
حجت الاسلام عسکری مهم ترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر را داشتن فرهنگ، ایثار و شهادت دانست و گفت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ما در همه عرصه ها پیروز و موفق خواهیم شد که باید در جامعه نهادینه شود تا استقلال، آزادی و نظام حفظ شود.
او در ادامه از صبوری و شکیبایی خانواده های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: زمانی که دشمنان کشور ما را تحریم و تهدید کردند مردم با صبر و شکیبایی سختی ها را تحمل کردند و با مقاومت و ایستادگی پیروزی ها و حماسه ها را رقم زدند.
ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس 230 هزار شهید، 600 هزار جانباز و 40 هزار آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
استان کرمانشاه 9 هزار و 800 شهید، 21 هزار جانباز، هزار و 600 تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
در مراسم غبارروبی مزار شهدای کرمانشاه اقشار مختلف مردم، مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی استان نیز حضور داشتند.
استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.