به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در نشست مدیران ارشد استان و بانک ها با مدیران دیوان محاسبات در باره رفع موانع پرداخت تسهیلات اشتغال اظهار داشت: نظارت ها و دغدغه‌های دیوان محاسبات عاملی برای کاهش انحراف ها در تسهیلات اشتغال زا است.
وی تاکید کرد: انصافا مجموعه دیوان محاسبات طی این مدت گره‌گشای مشکلات استان در حوزه‌های مختلف بوده‌اند.
این مقام مسوول اضافه کرد: استان کرمانشاه و به ویژه ساکنین شهرستان‌های مرزنشین، سال‌ها گرفتار یک جنگ تحمیلی و ظالمانه از سوی دشمن بوده است و آسیب های فراوانی در راستای دفاع از کیان کشور متحمل شده است.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: به تعبیر زیبا و ماندگار رهبر معظم انقلاب، کرمانشاه طی این سال‌ها همواره سینه‌ی ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی بوده است.
وی گفت: در زلزله مهیب آبان 96 نیز این شهرستان‌های مرزنشین خسارت‌های بسیاری‌ دیدند. همچنین در سیل فروردین ماه 98 نیز این مردم دوباره آسیب فراوان دیدند.
بازوند با بیان اینکه سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است، تاکید کرد: در این شرایط باید همه به این مرزنشینان مقاوم‌ و شریف کمک کنیم که از یک معیشت مناسب و عزتمندانه برخوردار باشند.
نماینده عالی دولت در کرمانشاه عنوان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال با بهره اندک یکی از راهکارهای ارزشمند از سوی دولت برای کمک به مردم این استان است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.