به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های این هفته نماز جمعه کنگاور افزود: آمریکا از همان ابتدای انقلاب مشکلات اقتصادی را برای ایران ایجاد کرد و 40 سال ملت ایران را در حصر اقتصادی قرار داد ولی این حصر نه تنها به ایران ضربه نزده است، بلکه باعث بالندگی ایران شد.
وی اضافه کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره سم است و جنگ نیز نمی شود و آمریکا اکنون دچار یاس شده است و تنها گزینه ملت ایران ایستادگی و مقاومت در برابر آمریکاست.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تبریک میلام امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: در این ماه مردم نیک اندیش باید اطعام ایتام، نیازمندان و محرومین را مورد توجه جدی قرار دهند و دفتر امام جمعه تاکنون یک هزار و 100 خانواده نیازمند واقعی را شناسایی و مورد حمایت قرار داده است.
خطیب جمعه کنگاور با بیان اینکه تنها در هر ماه 30 میلیون تومان به عنوان صدقه در این شهرستان جمع آوری می شود، اظهار داشت: این در حالیست که کمیته امداد ماهیانه مبلغ 500 میلیون تومان حقوق به حساب مدددجویان واریز می کند.
حجت الاسلام لروند افزود: از مردم این شهرستان بخصوص افرادی که داری تمکن مالی هستند انتظار است در هفته کمک به محرومین به فقرا و ایتام کمک کنند.
7447/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.