ناصر محمد صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدثه آقایی در بخش بانوان و هامون درفشی پور و مهدی خدابخشی در بخش آقایان کاراته هایی هستند که از استان کرمانشاه عازم لیگ جهانی این رشته شده اند.
وی ادامه داد: آقایی نماینده وزن 68+ کیلوگرم ایران در بخش کومیته بانوان، درفشی پور نماینده وزن 67- کیلوگرم و خدابخشی نیز نماینده وزن 84- کیلوگرم کشورمان در بخش کومیته آقایان خواهند بود.
محمدصالحی تصریح کرد: تیم ملی کاراته ایران با هشت ورزشکار در بخش بانوان و 13 ورزشکار در بخش آقایان عصر امروز (چهارشنبه) به استانبول محل برگزاری لیگ جهانی اعزام شد.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دومین مرحله لیگ سری A جهانی از بیست و هفتم تا بیست و نهم اردیبهشت با حضور بیش از یک هزار و 800 ورزشکار از 101 کشور دنیا برگزار می شود.
وی همچنین به برنامه مسابقات کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی اشاره کرد و گفت: محدثه آقایی در وزن 68+ کیلوگرم از شامگاه جمعه 27 اردیبهشت مبارزات خود را در لیگ جهانی آغاز خواهد کرد.
محمدصالحی افزود: هامون درفشی پور در 67- کیلوگرم و مهدی خدابخشی نیز در وزن 84- کیلوگرم از شامگاه شنبه 28 اردیبهشت با رقبای خود پیکار می کنند.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآور شد: سه کاراته کا کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی در صورت راهیابی به یکی از مراحل رده بندی یا فینال روز یکشنبه 29 اردیبهشت برای کسب مدال به مبارزه با حریفان می پردازند.
وی در پایان از سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی و شهاب سلطانی به عنوان مربی تیم ملی کاراته ایران در رقابت های لیگ جهانی استانبول یاد کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.