به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در خطبه های این هفته نماز جمعه قصرشیرین افزود: در قضیه برجام و مذاکرات هرچه با کشورهای غربی از موضع قدرت و اقتدار حرف بزنیم به نتیجه می رسد و اگر از جایگاه ضعف با آن ها برخورد کنیم آنها مطالبه بیشتری خواهند داشت.
وی اظهار کرد: هوش سیاسی ولی امر مسلمین جهان در جریان برجام بار دیگر بر همگان نمایان شد.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: دشمنان هیچ گاه با انقلاب اسلامی موافق نبوده و همواره پروژه براندازی نظام را در سر دارند از این رو باید با آن ها برخورد انقلابی صورت گیرد و به حول و قوه الهی نابود خواهند شد ولی نظام ما هرگز صدمه ای نخواهد دید.
ملکی عنوان کرد: کشورهای باقیمانده در برجام به دنبال مقاصد سیاسی خود در دنیا هستند تا هم آبروی خود را حفظ کند و هم به اهداف خود برسند.
وی گفت: آنها از یک طرف خود را مخالف ترامپ و موافق گفتگو با ما اعلام می کنند و از طرف دیگر هیچ اعتقادی به این کار ندارند و در رفتار آنها این امر مشاهده می شود.
او بیان کرد: این همان سیاست اتلاف زمان است که خود را به خواب بزنند و دشمن هر روز تحریم های خود را بیشتر کنند غافل از این که رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اسلامی بیدارند و به حول و قوه الهی پیروزی نهایی برای مسلمانان است و این وعده الهی است.
مردم متدین و روزه دار قصرشیرین امروز در اولین جمعه ماه مبارک رمضان هم صدا با تمام ایران اسلامی، در دفاع از مواضع اخیر دولت در قبال دشمنی های آمریکا و بی تفاوتی اروپایی ها در نقض برجام از سوی کاخ سفید، از میدان مهدیه تا میدان مرزبانی راهپیمایی کردند.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.