به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ «همتعلی شکری» اظهار داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان هرسین حین گشت زنی در شهر بیستون بودند که به یک دستگاه خودروی وانت پیکان حامل تعدادی لوازم خانکی مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 2 دستگاه یخچال فریزر، 2 دستگاه ماشین لباس شویی و اجاق گاز و 8 دستگاه تلویزیون قاچاق کشف شد.
سرهنگ شکری تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به 500 میلیون ریال می رسد.
رئیس پلیس شهرستان هرسین در پایان از دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

**کشف 315 هزار نخ سیگار قاچاق در کنگاور
فرمانده انتظامی کنگاور از کشف 315 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان به ارزش یک میلیارد ریال و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
سرهنگ «عزیز الهیاری» اظهار داشت: ماموران پلیس کنگاور پس از اطلاع از اینکه 2 دستگاه خودرو سواری، قصد انتقال مقدار زیادی سیگار قاچاق به داخل شهرستان را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در همین راستا ماموران با اجرای تور بازرسی در 2 نقطه از شهرستان به محض مشاهده خودروها که 2 دستگاه پژو 405 و سمند بودند پس از مدتی تعقیب و گریز آن ها را متوقف کردند.
سرهنگ الهیاری تصریح کرد: در بازرسی از خودروی پژو، 228 هزار نخ و در بازرسی از خودروی سمند نیز 87 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس شهرستان کنگاور خاطرن نشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به یک میلیارد ریال می رسد.
وی در پایان از دستگیری رانندگان این 2 خودرو و معرفی آن ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.