به گزارش ایرنا؛ محسن دارابی روز دوشنبه در نشست کمیسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سرسرای اجتماعات این سازمان مساله نظارت بر بازار را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ما وظایفی مبنی بر نظارت بر کیفیت و قیمت عرضه کالاهای گوناگون در بازار، به ‌ویژه در ماه مبارک رمضان داریم که بخوبی انجام خواهیم داد.
او از بازرسان معاونت بازرسی و نظارت و مجموعه معاونت بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت خواست که همزمان با تأمین و توزیع درست کالاهای اساسی در بین مردم بر کیفیت، نرخ عرضه، وزن کالا و سایر قوانین امور صنفی نیز نظارت دقیقی داشته باشند.
وی از بازرسان خواست که با متخلفان احتمالی و اخلال گران در شبکه‌های قانونی توزیع، برخورد قاطع داشته باشند تا رفاه اهالی و رضایت آنان در ماه مبارک رمضان تأمین شود.
دارابی خدمت در بازار و تأمین کالاهای اساسی و پرمصرف ماه مبارک رمضان برای روزه ‌داران را عبادتی بزرگ توصیف کرد و گفت: هر یک از مدیران و مسئولان و فعالان اصناف و بازار و کارکنان و کارشناسان سازمان صمت می‌بایستی چشمانی دقیق و ناظر بر چگونگی تهیه و تأمین، توزیع و ارایه کالاهای پرمصرف در این ایام مبارک باشند.
در ادامه این نشست در باره قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان 18 هزار تومان تعیین و به تصویب اعضا رسید.
اتاق اصناف استان کرمانشاه بیش از 50 هزار نفر عضو دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.