به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سردار «علیرضا مرزبانی» اعلام کرد: ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شده و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، 160 هزار نخ سیگار، 600 عدد چراغ قوه شارژی و 183 قوطی سم آفات که همگی قاچاق بودند، کشف شد.
سردار مرزبانی تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به یک میلیارد و 100 میلیون ریال می رسد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از دستگیری راننده کامیون و معرفی او به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

**کشف 600 میلیون ریال لاستیک قاچاق توسط پلیس آگاهی
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه نیز از کشف 16 حلقه لاستیک قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال با تلاش کارآگاهان پلیس خبر داد.
سرهنگ «محمدرضا امیری» اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس آگاهی مبنی بر اینکه عده ای قاچاقچی قصد انتقال تعدادی لاستیک خودروهای سنگین به شکل قاچاق به داخل کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: تیمی از اداره مبارزه با قاچاق کالا با انجام کارهای اطلاعاتی مسیر حرکتی خودروهای مورد استفاده قاچاقچیان را در محور کامیاران - کرمانشاه شناسایی و پس از مشاهده خودروهای نیسان متعلق به آن ها نسبت به توقیف هردو دستگاه اقدام کردند.
سرهنگ امیری افزود: در بازرسی از این خودروها، 16 حلقه لاستیک کامیون قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 600 میلیون ریال می رسید، کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه همچنین با اشاره به توقیف هر 2 دستگاه خودرو، از دستگیری رانندگان آن ها و معرفی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.