به گزارش ایرنا؛ رستگار یوسفی عصر پنجشنبه در همایش تجلیل از قهرمانان، مربیان و هیات های ورزشی شهرستان جوانرود در سرسرای 2 هزار نفری جوانرود، افزود: این شهرستان در گذشته به علت پاره ای از مشکلات در تعمیر و نگهداری از داشتن استخر خوب و سالم و زمین چمن تا حدودی محروم بود که با پیگیرهای انجام گرفته این مشکلات در حال برطرف شدن است.
او در ادامه به حضور ورزشکاران در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: حضور ورزشکاران این شهرستان در عرصه های مختلف شایسته تقدیر است.
فرماندار جوانرود همچنین با بیان قدرشناسی های مردم جوانرود به ویژه ورزشکاران اظهار داشت: این شهرستان یکی از قطب های ورزش استان کرمانشاه است که انتظارمی رود به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
یوسفی خاطرنشان کرد: نبود اسپانسر از مهمترین مشکلات ورزشکاران این شهرستان است که انتظار داریم به این موضوع مهم توجه شود.
وی به مهاجر پذیری در این شهرستان نیز اشاره کرد و خواستار تسریع در بازسازی و تعمیر استخر، زمین چمن و شروع ساخت زمین چمن شماره دو این شهرستان شد.
امام جمعه جوانرود نیز در ادامه با اشاره به جایگاه ورزش در تربیت روح و جسم انسان گفت: پهلوان کسی است که بر نفس خود هم غالب شود.
ماموستا مُلا احمد فخری افزود: ورزشکاران علاوه بر ورزش باید در مسائل دینی و معنوی نیز سرآمد و قهرمان باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم با تقدیر از فرماندار جوانرود و نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیرهای مسئولان این شهرستان اعتبارات خوبی از منابع مختلف به ورزش شهرستان جوانرود اختصاص یافته است.
صابر رحیمی با بیان اینکه پیگیرهای فرماندار جوانرود و نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی باعث شده که به صورت ویژه به شهرستان جوانرود توجه کنیم، افزود: بازسازی سالن های ورزشی را شروع کردیم، استخر را هم تکمیل می کنیم، زمین چمن را احیا و زمین چمن شماره 2 را هم احداث خواهیم کرد.
رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان جوانرود نیز هم گفت: شهرستان جوانرود در سال 97 چهار هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته دارد که با 70 درصد رشد در این زمینه رتبه اول استان کرمانشاه را دارا هستیم.
محمد محمدی با بیان اینکه شهرستان جوانرود تاکنون هفت دوره میزبان مسابقات قهرمانی بوده است، افزود: این شهرستان 15 ملی پوش ثابت، چهار نفر دعوت شده به تیم ملی، 2 مدال بین المللی، 48 مدال رنگارنگ کشوری و 445مدال رنگارنگ استانی دارد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزارنفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.7453/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.