احمد روشن زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کیهانی ابتدا در ماده سه هزار متر با مانع به رقابت با حریفان خود پرداخت اما در عین ناباوری از کسب مدال بازماند و به مقام چهارمی بسنده کرد.
وی ادامه داد: این دونده کرمانشاهی با ثبت رکورد هشت دقیقه و 36 ثانیه و 44 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و نتوانست مدالی کسب کند.
روشن زاده تصریح کرد: کیهانی در حالی به کسب مقام چهارمی رضایت داد که سال گذشته و در جریان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با ثبت رکورد هشت دقیقه و 22 ثانیه و 79 صدم ثانیه ضمن رکورد شکنی قهرمان شد.
رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه ادامه داد: کیهانی همچنین یکی از 2 نماینده ایران در ماده پنج هزار متر نیز بود که در این بخش نیز با وجود بهبود رکورد خود در بازی های آسیایی جاکارتا، از کسب مدال بازماند.
وی خاطرنشان کرد: این دونده کرمانشاهی با زمان 13 دقیقه و 56 ثانیه و 86 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و به مقام هشتمی بسنده کرد.
روشن زاده گفت: کیهانی در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا که تابستان سال قبل برگزار شد در همین ماده با رکورد 14 دقیقه و هشت ثانیه و 69 صدم ثانیه چهارم شده بود.
بیست و سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا از اول تا پنجم اردیبهشت به میزبانی قطر برگزار و تیم ملی دو و میدانی ایران نیز در این رقابت ها صاحب یک مدال طلا و یک برنز در ماده پرتاب دیسک شد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.