به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «محمدرضا آمویی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چندماه پیش و پس از گزارش وقوع یک فقره قتل به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه خانمی 54 ساله در منزلش به قتل رسیده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات گسترده کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان مشخص شد، قاتل این خانم، پسر 39 ساله اش بوده که به خاطر اختلافات شخصی و درگیری هایی که بینشان وجود داشته، اقدام به این کار کرده است.
سرهنگ آمویی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند محل اختفای فرد قاتل را در یکی از مناطق شمالی شهر تهران کشف و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری متهم اقدام کنند.
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، وی در بازجویی ها انجام گرفته صراحتا به قتل مادر خود اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات شخصی در پی اعتیادش به شیشه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه فرد قاتل مادرش را پس از درگیری لفظی و با پیچاندن روسری به دور گردنش خفه کرده و به قتل رسانده است، گفت: در بسیاری از جرائم رد پای اعتیاد پیداست.
سرهنگ آمویی در پایان از معرفی قاتل شیشه ای به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.