به گزارش خبرنگار ایرنا، کوروش محمودیان روز سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب، گفت: این طرح ها در بخش های خوداشتغالی و غیرخود اشتغال کشاورزی، کلینیک مددکاری، زنبورداری و تجهیز مهدهای کودک است که 9 فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.
وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها در مجموع 2 میلیارد و 250 میلیون تومان از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری اختصاص یافته است.
نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: در سال 97، این شهرستان با پرداخت 42 میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات روستایی و عشایری و همچنین مناطق زلزله زده برای ایجاد 2 هزار و 617 طرح با اشتغالزایی 2 هزار و 881 تن بیشترین اشتغال را در سطح استان ایجاد کرده است.
محمویان افزود: این طرح ها در بخش های کشاورزی، صنعت، خدمات، صنایع دستی، عشایری و سایر زیر بخش ها است که علاوه بر جذب کل سهمیه شهرستان و مازاد برآن از سهمیه استان باعث شده تا این شهرستان از حیث تعداد اشتغال ایجاد شده در رتبه نخست استان قرار گیرد.
وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار رونق تولید آن دسته از کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی که در راستای ایجاد اشتغال و تولید کالاهای مورد نیاز جامعه اقدام نمایند، ضمن حمایت لازم از تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و همچنین اعتبارات مناطق زلزله زده بدون محدودیت سقف اعتبار برخوردار خواهند شد.
گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066/7398
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.