بهمن تیموری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خوشبختانه آمادگی خوبی برخوردارم و با توجه به انگیزه فراوانی هم که دارم امیدوارم بتوانم صاحب مدال شوم.
وی ادامه داد: از بهمن ماه سال قبل و پس از رقابت های جام جهان پهلوان تختی تمرینات منظمی را زیرنظر کادر فنی پشت سرگذاشته و با مرور کارهای تاکتیکی و آخرین فنون کشتی شرایط خوبی برای حضور در مسابقات داریم.
تیموری شرایط خوب اردو و همدلی میان اعضای تیم ملی را نیز یادآور شد و گفت: وجود این فضا باعث شد تا ملی پوشان با روحیه ای مضاعف تمرینات خود را دنبال کرده و شانس بیشتری برای کسب مدال و قهرمانی ایران داشته باشند.
ملی پوش وزن 79 کیلوگرم ایران تصریح کرد: ایران همیشه در آسیا قدرت اول بوده و در جهان نیز جزو قدرت های همیشگی و مدعیان اصلی بوده است و به طور قطع اعضای تیم ملی با همه توان از اعتبار و حیثیت کشتی کشور دفاع می کنند.
وی گفت: من هم به نوبه خود تمام تلاشم را به کار می بندم تا علاوه بر ارائه کشتی های زیبا بتوانم با مدال مسابقات را ترک کنم تا پاسخ اعتماد مربیان را داده باشم.
تیموری در پایان گفت: کشتی گیران عراق، ژاپن و هند مهمترین رقبای من در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می شوند و با همه توان مقابل این حریفان کشتی می گیرم.
بهمن تیموری در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی که بهمن سال گذشته در کرمانشاه برگزار شد در یکی از زیباترین دیدارهای این تورنمنت با پیروزی «6 بر 4» مقابل جبرئیل حسن اف از جمهوری آذربایجان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای سوم و چهارم اردیبهشت به میزبانی کشور چین برگزار می شود.
یدالله محبی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی نیز در این مسابقات و به عنوان نماینده وزن 125 کیلوگرم تیم ایران حضور دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.