مهدی همتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از 31 تیر به مدت 2 روز در امان کشور اردن برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در نهایت 47 تکواندوکار به رقابت های انتخابی ورود به اردوی تیم ملی راه یافتند، ادامه داد: برای این تعداد نیز مسابقه ای برگزار می شود و نفرات منتخب کادر فنی، به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا اعزام می شوند.
به گفته همتی، غزل خوش کردار و رعنا لارتی 2 بانوی نوجوان کرمانشاهی برای حضور در اردوی تیم ملی هستند که به دلیل تمرینات متعدد از شرایط و پتانسیل بسیاربالایی برخوردار هستند و امیدها برای افتخارآفرینی آنان بسیار است.
همتی اضافه کرد: با وجود اینکه برای تعالی ورزش بانوان کرمانشاه در بخش تکواندو برنامه ای چهار ساله تنظیم کردیم تنها در مدت 2 سال توانستیم به چشم انداز و هدف موردنظر دست یابیم ولی این دلیل نمی شود که بخواهیم دست از تلاش و پیشرفت بهتر برداریم.
وی با بیان اینکه کادر فنی خوب و توانمندی همچون لیلا خزائی و طیبه رحمانی در هیات تکواندو استان وجود دارد، افزود: این کادر علاوه بر ارائه تمرینات موثر به آنالیز و استعدادیابی می پردازند و هرچند یکبار کارگاه های روانشناسی برای رسیدگی به بعد روانی ورزشکاران برگزار می شود و امید است کرمانشاه به روزهای درخشان خود بازگردد.
این مسوول جمعیت بانوان تکواندوکار استان را هشت درصد جمعیت ورزشکاران استان دانست.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.