مرادعلی تاتار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرد در حین تعلیف احشام، یکی از گوسفندانش به داخل گودال آب سقوط کرد، در حالی که تلاش کرد دام را نجات دهد، غرق شد.
وی اظهار کرد: این فرد با 55 سال سن با هویت معلوم «ع . ر» به سردخانه بیمارستان قصرشیرین منتقل شد.
فرماندار قصرشیرین، با ابراز تاسف از این حادثه از همه مردم خواست تا از حضور در کنار رودخانه ها، مسیل ها و گودال های آب خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.
هم اکنون یک هزار و 650 خانوار عشایری از طوایف کلهر، قلخانی، زوله، جمهور و سنجابی در مناطق قشلاقی قصرشیرین با جمعیتی بیش از هشت هزار تن استقرار دارند که این عشایر با دارا بودن 182 هزار راس دام، بخشی از تولیدات گوشت و مواد لبنی استان کرمانشاه را تامین می کنند.
بخش سومار در فاصله 90 کیلومتری شهر قصرشیرین واقع است و با کشور عراق 86 کیلومتر مرز دارد، این بخش دارای 2 شهر سومار و نفت شهر و 13 روستا می باشد.
نفت شهر قبل از جنگ تحمیلی پنج هزار تن جمعیت داشت که پس از پایان جنگ به علت شرایط موجود و حضور نیروهای نظامی و میادین مین بازگشت مردم به این شهر انجام نشد و بازسازی نیز صورت نگرفت.
هم اکنون اقدام های خوبی انجام شده و همه اراضی کشاورزی اطراف آن از وجود مین پاکسازی و شرایط برای بازگشت مردم و بازسازی منازل آن ها فراهم شده است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.