آرش لهونی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جمعیت هلال احمر در روزهای گذشته 127 سالن سرپوشیده را در سطح استان برای اسکان اضطراری مردم تجهیز کرده است.
وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده و بنا به دستور استاندار کرمانشاه، ماموریت پیدا کردیم تا به صورت ویژه در شهرستان روانسر، پیگیر این مشکلات باشیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: این جمعیت آمادگی دارد با همکاری سایر ارگان ها به روستاهای سیل زده شهرستان روانسر امدادرسانی کند و هم اکنون قرارگاه شهید کاظمی و تیپ انصار الرسول(ص) به تعدادی از روستاهای روانسر در حال کمک رسانی هستند.
لهونی اظهار کرد: به منظور شتاب بخشیدن در کمک رسانی ها، تیم های پشتیبان از مرکز استان و شهرستان های همجوار در روانسر مستقر خواهند شد.
وی گفت: جمعیت هلال احمر برای توزیع بسته های غذایی 72 ساعته و اسکان اضطراری سیل زدگان شهرستان روانسر آمادگی کامل دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اضافه کرد: برای امداد رسانی هوایی نیز مشکلی نداریم اما به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی امروز(دوشنبه)، قصد داریم از طریق رودخانه و با بهره گیری از سایر تجهیزات و ادوات مانند قایق به روستاهای محاصره در سیلاب امداد رسانی کنیم.
لهونی یادآور شد: همه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در سطح استان در آماده باش کامل هستند و این آماده باش تا بازگشت به شرایط عادی ادامه دارد و در کنار مردم خواهیم بود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.