امید قادری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان کرمانشاه در چند روز گذشته و سیلابی شدن حاشیه رودخانه ها و زیستگاه های مختلف استان باید از ورود به حریم این مناطق گردشگری خودداری کرد.
وی از همه گردشگران و مسافران نوروزی خواست تا خروج این سامانه بارشی از کرمانشاه از ورود به این مناطق جدا خودداری کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: با خروج این سامانه بارشی ظرف روزهای آتی از استان، بار دیگر ارایه خدمات به گردشگران در این مناطق از سر گرفته می شود.
وی ادامه داد: ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی و امداد رسانی در راه های مواصلاتی در آماده باش کامل به سر می برد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناخته شده است که بیش از 2 هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.
بارش باران در چند روز اخیر منجر به راه افتادن سیلاب و آبگرفتگی معابر بخش هایی از این استان به خصوص شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب شده است.
براساس اعلام سازمان هواشناسی به صورت میانگین در این چند روز 50 میلی متر باران ثبت شده و بارندگی ها به صورت متناوب همچنان ادامه دارد.
این سازمان همچنین اعلام کرد از روز یکشنبه سامانه قوی دیگری وارد استان کرمانشاه می شود و می تواند منجر به راه افتادن سیل در برخی از مناطق این استان گردد.
3033/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.