به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ویسمرادی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان در سرسرای اجتماعات فرمانداری افزود: سه اصل قانونگرایی، اخلاق مداری و عملگرایی سرلوحه فعالیت ها و برنامه هایم بوده است.
وی تصریح کرد: رفع توقیف مسجد فاروقیه، راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک و به نتیجه رساندن بیمارستان روانسر مهمترین دغدغه ها و خواسته های مردم این شهرستان بود که خوشبختانه همه آنها برآورده شده است.
فرماندار سابق روانسر اظهار داشت: از سال 93 تاکنون 44 میلیارد تومان در حوزه آب، هشت میلیارد و 973میلیون تومان برای عمران شهری ، 546 میلیون تومان برای توسعه شهرک صنعتی و پنج میلیارد و 666 میلیون تومان برای فصل آموزش در این شهرستان هزینه شده است.
ویسمرادی اضافه کرد: در این مدت 14 میلیارد و 210 میلیون تومان برای فصل بهداشت، 82 میلیارد و 749 میلیون ریال برای فصل انرژی، 10 میلیارد و 714 میلیون تومان برای فصل کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و گازرسانی به 45 روستا انجام شده است.
وی اظهار کرد: در سال 93 جمعیت تحت پوشش آب شرب شهری 90 درصد بوده که تا پایان سال 97 به 100درصد رسیده و در حوزه آب شرب روستایی نیز 72 درصد بوده که اکنون به 93 درصد رسیده است.
ویسمرادی ادامه داد: در سنوات گذشته 26 روستای این شهرستان با تانکر سیار آبرسانی می شد که اکنون این مشکل برطرف شده است.
وی گفت: برگزاری چهار انتخابات سراسری و افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد بخش دیگری از فعالیت های انجام گرفته در این شهرستان بوده است.
در پایان این نشست از خدمات حسین ویسمرادی فرماندار سابق روانسر قدردانی و سعدی مصطفی زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان منصوب شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.