به گزارش ایرنا؛ رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر کرمانشاه در این همایش گفت: باید شهرمان، کرمانشاه را دوست داشته باشیم و به داشته هایمان افتخار کنیم.
ابراهیم مرادی، با تاکید بر آموزش کرمانشاه شناسی افزود: برای داشتن شهری که ظرفیت میزبانی از گردشگران را داشته باشد نیاز است که بیشتر در باره کرمانشاه بدانیم.
وی اظهار داشت: طرح سفیران گردشگری مقدمه ای است برای آنکه فرزندانمان بیشتر بدانند و آنگاه به ترویج داشته ها و جاذبه های گردشگریمان بپردازیم.
در ادامه این گردهمایی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز با تاکید بر اهمیت نقش گردشگری در رفاه و ارتقای معیشت و اقتصاد مردم شهرهای امروزی اظهار داشت: کرمانشاه ظرفیت های فراوانی برای تبدیل شدن به مقصدی مطمئن برای گردشگران دارد.
مهدی عبدالمالکی با اشاره به برگزاری جشنواره کرمانشاه، پایتخت نوروز ایران در نوروز 98، افزود: سال نو را با شعار ایران را در کرمانشاه ببینید، با حضور بهترین گروه های نمایشی و آیینی کشور، شهر کرمانشاه به عرصه ای برای نمایش هنر، نشاط و شادی مبدل خواهد شد.
در ادامه این همایش، مجری برگزاری سفیران گردشگری استان نیز گفت: طرح سفیران گردشگری، مقدمه برنامه ای مدون و جامع برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر کرمانشاه با استفاده از ظرفیت سنین پایه خواهد بود که امسال به صورت پایلوت در تعدادی از مدارس و پیش دبستانی های سطح شهر انجام گرفته و در سال آینده به صورت وسیع تر در مدارس بیشتری انجام خواهد شد.
ایمان درخشی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد حس تعلق خاطر، تقویت اعتماد و عزت نفس و همچنین دعوت از هم وطنان برای دیدن کرمانشاه توسط کودکان کرمانشاهی می باشد.
در مرحله نخست این طرح هفته قبل در مراسمی فعالیت برنامه سفیران گردشگری در مقطع پیش دبستانی آغاز شد.
امسال کرمانشاه حدود 500 سفیر گردشگری خواهد داشت.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناخته شده است که بیش از 2 هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.