دکتر حسین رضاپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 31 داروخانه شبانه روزی شامل 19 داروخانه در کرمانشاه و 11 مرکز در سایر شهرستان‌ها در ایام نوروز پاسخگوی نیاز مردم هستند.
وی افزود: در شهرستان‌های فاقد داروخانه شبانه روزی نظیر دالاهو و ثلاث باباجانی نیز از ظرفیت بخش خصوصی و مرکز بهداشت و درمان بستر استفاده می شود.
مدیر دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو گفت: سایر داروخانه‌ها در ایام تعطیل رسمی، تعطیل و مابقی ایام دایر هستند و 2 اکیپ بازرسی در طول ایام نوروز از 27 اسفند تا 16 فروردین در 2 نوبت صبح و عصر بر فعالیت داروخانه‌های دولتی و خصوصی نظارت می‌کنند.
رضاپور با بیان اینکه براساس تمهیدات اندیشیده شده در ایام نوروز شاهد کمبود دارویی نخواهیم بود، گفت: مردم هرگونه موارد کمبود داروی احتمالی یا تخلفات را از طریق شماره‌های بازرسی معاونت غذا و دارو که در داروخانه‌ها درج شده و یا از طریق سامانه 1490 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت اقدام لازم انجام شود.
در استان کرمانشاه 261 داروخانه دایر است که از این تعداد 171 مورد در شهر کرمانشاه می باشد.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه در مجموع 17 بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه و مابقی در شهرستان ها قرار دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.