سرهنگ عنایت فلاحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مواد محترقه و آتش زا به ارزش هفت میلیون تومان از سه واحد صنفی سطح شهر قصرشیرین کشف و ضبط شده است.
وی اظهار کرد: در آستانه چهارشنبه آخر سال و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار از جمله آتش سوزی و آسیب های جسمانی پلیس قصرشیرین با جدیت برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز را در دستور کار خود قرار داده است.
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی در هفته های پایانی سال در شهرستان مرزی قصرشیرین اجرا شده و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه دارد.
سرهنگ فلاحی افزود: پلیس برای حفظ نظم و امنیت موجود در شهرستان با توجه به ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برنامه ریزی لازم را انجام داده است.
وی از آمادگی یگان های انتظامی برای تامین امنیت و نظم محلات و پوشش کامل مکان های عمومی، جایگاه های عرضه سوخت، معابر و بوستان ها و همچنین درج پیام های آموزشی و هشدارهای پلیسی برای چهارشنبه پایانی سال در قصرشیرین خبر داد.
او اضافه کرد: با همکاری خانواده ها و اعمال نظارت آنها بر رفتار فرزندانشان آئین سنتی چهارشنبه آخر سال همانند پارسال بدون خطر و آسیب برگزار شود.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.