به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز پنجشنبه در بازدید از پاسگاه ها و کلانتری های شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه هماهنگی و آمادگی خوبی میان کارکنان پلیس وجود دارد و همگی برای خدمتگزاری به مردم در ایام نوروز آماده هستند.
وی تصریح کرد: شهرستان پاوه یکی از نقاط با جاذبه گردشگری بالاست و همه ساله بخصوص در ایام نوروز به خاطر مناظر طبیعی و دیدنی آن، گردشگران زیادی راهی این نقطه می شوند.
سردار امان اللهی گفت: زمانی که گردشگر وارد شهر و منطقه ای می شود اولین چیزی که مطالبه می کند امنیت است و اینجاست که نقش پلیس بیش از پیش مشخص می شود.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماندگاری گردشگر و ایجاد تمایل در وی برای حضور دوباره همه بستگی به امنیت ایجاد شده دارد که افزایش سالانه حضور گردشگران در نقاط مختلف استان و بخصوص شهرهای اورامان نشین بیانگر وجود امنیت است.
وی گفت: پلیس هیچ هدفی جز امنیت آفرینی و جذب رضایت مردم ندارد و برای تحقق این مهم از همه چیز می گذرند و حتی آسایش خود و خانواده اشان را نیز فدا می کنند تا لبخند رضایت بر لبان شهروندان بنشیند.
سردار امان اللهی گفت: در بررسی های انجام شده کرمانشاه یکی از امن ترین استان های کشور بوده است و مسافران نوروزی نیز این امنیت را به خوبی در مدت زمان حضور خود احساس کرده اند.
در ایام تعطیلات نوروز 97 بیش از 2 میلیون مسافر به کرمانشاه که دارای یک اثر جهانی و بیش از چهار هزار اثر ثبت شده ملی است، سفر کردند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.