حسین خدرویسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال در پایگاه های کمیته امداد، آموزشگاه ها، پایگاه های بسیج و مساجد برگزار می شود.
وی افزود: اولین روز برگزاری جشن نیکوکاری به مدارس اختصاص دارد که روز چهارشنبه 15 اسفند در سطح یک هزار مدرسه برگزار و کمک های دانش آموزان جمع آوری می شود.
خدرویسی ادامه داد: روز دوم جشن نیکوکاری، پنجشنبه 16 اسفند در پایگاه های تعیین شده از سوی کمیته امداد که در نقاط مختلف شهری و روستایی مستقر می شوند، برگزار خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه یادآور شد: روز جمعه 17 اسفند نیز صندوق های مخصوص جمع آوری کمک های مردم نوع دوست و خیر کرمانشاه در مقابل میعادگاه های نماز جمعه مستقر می شوند.
وی با یادآوری اینکه کمیته امداد تمامی کمک های جمع آوری شده در پایگاه های بسیج، آموزشگاه ها و مساجد را با اعتباری بیشتر به عنوان کمک به این پایگاه ها برمی گرداند، گفت: کمک های جمع آوری شده در هر آموزشگاه، پایگاه بسیج و مسجد برای نیازمندان همان آموزشگاه و فقرای از پیش شناسایی شده از سوی بسیج و مساجد هزینه می شود.
خدرویسی در پایان تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان سال گذشته و در قالب جشن نیکوکاری 54 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند و پیش بینی می شود این رقم امسال به حدود 6 میلیارد ریال برسد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.