در این پیام آمده است: «در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روزی تحت عنوان «روز مهندس» نامگذاری گردیده که بهانه فرخنده این تسمیه بزرگداشت روز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، است که منشاء خدماتی ارزشمند در تاریخ مهندسی اسلامی بوده است.
این پیام می افزاید: اندیشه ژرف و ذهن پویای مهندسین، کاشف ارجمند نظم شگرف نظام هستی است که با پویش مستمر عمر خود را صرف تدبر و تامل در راستای کشف و تبیین روابط منطقی جهان و الهام‌گیری از نظم الهی در ساخت سازه‌های پایسته و پایدار در راستای آرامش آدمی و رقم زدن توسعه و پیشرفت امروز و فردای ایران اسلامی نموده اند.
در ادامه پیام استاندار کرمانشاه همچنین آمده است: مهندسان پرتلاش ایران زمین با الگوی مدیریت جهادی تا به امروز توانسته اند علیرغم تحریم‌های ظالمانه بیگانگان، ضمن ارتقای دانش، تجربه و توان فنی خود، در راه اعتلای ایران اسلامی گامهای اساسی و درخور تقدیر بردارند.
بازوند در ادامه پیام خود آورده است: به دستاویز این روز فرخنده، برای مهندسان عزیز کشورعزیزمان به ویژه جامعه شریف مهندسی استان کرمانشاه که دوشادوش دیگر مهندسین عزیز کشور از زمان زلزله آبان 96 در بازسازی مناطق زلزله زده‌ی استان سعی در نقش آفرینی سازنده داشته اند، سربلندی روزافزون و برای ایران اسلامی نیل به توسعه همه جانبه و پایدار را از خداوند منان خواهانم.»
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.