به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های هندبال زاگرس و سربداران عصر امروز (جمعه) در سارسرای انقلاب شهر اسلام آبادغرب به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نماینده هندبال استان کرمانشاه توانست با حساب '34 بر 31' حریف سبزواری خود را شکست دهند.
این مسابقه مهیج و تماشایی در مقابل چشمان بیش از 2 هزار هوادار پرشور اسلام آبادی برگزار شد که نتیجه آن به ثمر رسیدن 65 گل از سوی 2 تیم بود تا یکی از پرگل ترین مسابقات این فصل باشگاه های کشور رقم بخورد.
تیم زاگرس اسلام آبادغرب با این پیروزی 24 امتیازی شد و با یک پله صعود در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت تا هم نایب قهرمانی خود را در یک هفته مانده به پایان مسابقات مسجل و هم سهمیه حضور در جام باشگاه های آسیا را کسب کرده باشد.
تیم سربداران سبزوار نیز با این شکست چهار امتیازی و در رده هشتم و ماقبل پایانی گروه باقی ماند.
در دیگر دیدار مهم این هفته تیم سپاهان اصفهان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی توانست در خانه با حساب 18 بر 15 از سد صنعت مس کرمان بگذرد و تا حد زیادی قهرمانی خود را در این فصل مسجل کند.
با توجه به اینکه هر 2 مسابقه تیم های سپاهان و زاگرس با نتیجه مساوی به پایان رسیده، در صورت هم امتیاز شدن 2 تیم، تفاضل گل سرنوشت قهرمان را مشخص می کند که در یک هفته مانده به پایان مسابقات تیم اصفهانی با تفاضل 42 و تیم اسلام آبادی با تفاضل 20 به ترتیب در رده های اول و دوم قرار دارند.
تنها شانس قهرمانی تیم زاگرس، شکست تیم سپاهان با 11 گل اختلاف در مسابقه آخر مقابل نیروی زمینی کازرون و برتری تیم زاگرس مقابل ذوب آهن دیگر حریف اصفهانی با همین تفاضل گل است.
نایب قهرمانی تیم زاگرس نیز از آن جایی مسجل شده که حتی اگر این تیم در مسابقه آخر برابر ذوب آهن مغلوب شود و تیم نیروی زمینی کازرون بتواند سپاهان را شکست دهد 2 تیم هم امتیاز می شوند اما نماینده اسلام آبادغرب به دلیل کسب یک پیروزی و یک تساوی مقابل نماینده کازرون نایب قهرمان باقی می ماند.
در پایان هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم های سپاهان اصفهان، زاگرس اسلام آبادغرب و نیروی زمینی کازرون به ترتیب با 26، 24 و 22 امتیاز اول تا سوم هستند و 2 تیم اول مسابقات به عنوان نماینده های کشورمان در مسابقات سال آینده جام باشگاه های آسیا حضور پیدا خواهند کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.