فرزاد سهیلی روز شنبه در بازدید نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از مراکز مدارس استثنایی شهر کرمانشاه افزود: 506 معلم کار تعیلم و تربیت این تعداد دانش آموز در سطح استان را بر عهده دارند.
وی همچنین دانش آموزان با نیازهای ویژه را در 2 گروه آسیب دیده شنوایی و نیازهای ویژه ذهنی تقسیم کرد که هر یک در گروه خود تعلیم و آموزش تحصیلی می بینند.
او دانش آموزان استثنایی را دارای نیازمندی های ویژه و خاص از نظر امکانات و تجهیزات دانست و خواستار کمک و توجه ویژه مسئولان به این دانش اموزان و معلمان آنها شد.
سهیلی در ادامه خواستار رسیدگی تبدیل وضعیت 350 معلم مدارس و مراکز استثنایی استان شد و اظهار داشت: تعلیم و تربیت به دانش آموزان استثنایی نیازمند صبر و حوصله زیاد است که معلمان این مدارس انجام می دهند.
او همچنینن از تلاش و پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص کمک به معیشت و تبدیل وضعیت فرهنگیان آموزش و پرورش تقدیر کرد.

**تعلیم و تربیت به دانش استثنایی کار جهادی است
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید از خدمات فرهنگیان و نقش ارزنده آنها در عرصه های گوناگون تقدیر کرد و گفت: حقیقتا تدریس در مدارس استثنایی با توجه به سختی هایی که دارد فراتر از کار معلمی است و کاری جهادی است و از همه معلمان این حوزه قدردانی می کنم.
احمد صفری در ادامه یکی از ویژگی های اصلی تدریس در مراکز و مدارس استثنایی را صبر و حوصله زیاد در روند تدریس برشمرد و با اشاره به پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در تصویب قانون حمایت از معلولان گفت: با جدیت تمام به دنبال کسب امتیاز منطقه جنگی فرهنگیان استان هستیم.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.