به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز سه شنبه گفت: این طرحها در بخش های تولیدی، کشاورزی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی است که در 2 بخش مرکزی و باینگان از توابع شهرستان پاوه بهره برداری شد.
وی اظهار داشت: این طرحها شامل پنج طرح تولید پوشاک، لباس های بیمارستانی و نگین زنی لباس های زنانه، 19 طرح آبیاری قطره ای، یک واحد دامداری صنعتی یکصد رأسی گوساله، پنج استخر ذخیره آب باغات و 2 مزرعه پرورش ماهی قزل آلای سردآبی، روکش آسفالت خیابانها و معابر شهر بانه وره و کتابخانه های عمومی بانه وره و پاوه است.
ایده پور افزود: برای اجرای این طرحها که در مجموع 32 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده، مبلغ 49 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به هنگام افتتاح این طرح ها، گفت: حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برای تداوم و استمرار طرحها بسیار حائز اهمیت است.
محمدابراهیم الهی تبار افزود: توسعه این طرحها یک ظرفیت بسیار خوبی در راستای ایجاد اشتغال و یک برند بسیار خوبی را در شهرستان پاوه رقم می زند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه سفر یک روزه با حضور در منزل شهید «لطیف ابراهیمی» با خانواده این شهید دیدار و از آنان دلجویی کرد.
وی گفت: اگر این انقلاب تا به امروز با عزت و اقتدار دوام و قوام داشته است به واسطه رشادت، ایثار و فداکاری شهدا و صبر و بردباری خانواده های معظم آنها بوده است.
الهی تبار افزود: منطقه اورامانات در طول تاریخ در دفاع از حریم ایران زمین و انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته اند و وظیفه خود دانستیم از کسانی که وظیفه مرزبانی خودشان را به خوبی بجا آورده اند در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تقدیر و تجلیل کنیم.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.