به گزارش خبرنگار ایرنا، سجاد اعظم شامگاه یکشنبه در نشستی خبری که در سرسرای جلسات فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار داشت: تیم زاگرس چهار مسابقه تا پایان فصل دارد که هرکدام در حکم یک فینال برای این تیم است.
وی افزود: حساس ترین مسابقه تیم زاگرس روز جمعه همین هفته ( 19 بهمن) مقابل سپاهان اصفهان برگزار می شود که هم امتیاز بودن 2 تیم و قرار داشتن در رده های اول و دوم شرایط را حساس تر از دیگر مسابقه ها کرده است.
اعظم خاطرنشان کرد: امیدوارم در این مسابقه با حمایت پرشور هواداران و ادامه حمایت های مسئولان بتوانیم سربلند از این دیدار خارج و گام بلندی را برای قهرمانی برداریم.

** داوران اصفهانی مسابقات زاگرس را تا پایان فصل قضاوت نمی کنند
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر نتیجه مکاتبات باشگاه با مسئولان فدراسیون برای استفاده نکردن از داوران اصفهانی در مسابقات باقی مانده تیم زاگرس، گفت: فدراسیون با این درخواست موافقت کرد و تا پایان فصل جاری از داوران و ناظران اصفهانی برای مسابقات این تیم استفاده نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: استفاده از داور اصفهانی در مسابقه تیم زاگرس مقابل صنعت مس کرمان با شائبه های فراوانی همراه شد به گونه ای که در نیمه دوم تمرکز بازیکنان ما را به هم زد.
اعظم یادآوری کرد: امید می رود با اجرایی شدن تصمیم فدراسیون و استفاده نکردن از داوران اصفهانی ضمن احترام به تک تک آن ها، شاهد رقابت سالمی تا پایان فصل باشیم.

** اطلاع رسانی ایرنا باعث کمک به تیم زاگرس شد
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنانش اطلاع رسانی ایرنا و انتشار خبری مبنی بر احتمال کناره گیری این تیم بین 2 نیم فصل به دلیل مشکلات مالی را باعث کمک به این تیم عنوان کرد و گفت: پس از رسانه ای شدن موضوع از سوی ایرنا کمک هایی به باشگاه صورت گرفت.
وی تصریح کرد: پس از انتشار این خبر از سوی خبرگزاری ایرنا، استاندار وارد عمل شد و کمک هایی را به باشگاه ارائه کرد؛ بگونه ای که این کمک و حمایت روحیه بازیکنان را بسیار افزایش داد و به ادامه نتایج خوب باشگاه در نیم فصل دوم کمک کرد.
وی کمک همه رسانه ها و حمایت هایی که از تیم زاگرس داشتند را در موفقیت های این تیم بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: خبرنگاران کرمانشاه با جان و دل از نماینده هندبال استان حمایت کرده اند که جای قدردانی دارد.

** تیم زاگرس متعلق به تمام مردم کرمانشاه است
این مقام مسئول در ادامه تیم زاگرس را متعلق به تمام مردم استان کرمانشاه دانست و گفت: ما تنها نماینده یک شهر نیستیم و به نمایندگی از کل استان در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده ایم.
وی گفت: با تمام احترامی که برای کل مردم استان و بخصوص مردم شهر کرمانشاه قائل هستیم ادامه مسابقات خود در لیگ برتر را در شهر اسلام آبادغرب برگزار می کنیم چرا که تاکنون بهترین حمایت را از ما داشته اند.
اعظم یادآور شد: سالن مسابقات تیم زاگرس در حالی که حدود 2 هزار نفر جمعیت دارد بیش از سه هزار هوادار به تشویق ما می پردازند و عاشقانه این تیم را دوست دارند.

** به دنبال جذب حمایت کننده مالی هستیم
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنانش به تلاش برای جذب حمایت کننده مالی برای حضور قدرتمندانه تر در فصل آینده رقابت های لیگ برتر خبر داد.
وی تصریح کرد: امسال در حالی حضوری قدرتمندانه در رقابت های لیگ برتر داشتیم که هزینه تیم ما بسیار کمتر از سایر تیم ها بود.
اعظم تصریح کرد: البته باید از کمک هایی که برخی شرکت های خصوصی به باشگاه زاگرس داشتند نیز قدردانی کنم چرا که در مقاطع مختلف این کمک ها باعث شد شرایط تیم بهتر شود به گونه ای که با همین کمک ها 70 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم.

** حمایت های استاندار از تیم زاگرس قابل ستایش است
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در بخش پایانی سخنان خود از حمایت های استاندار کرمانشاه قدردانی و آن را قابل ستایش دانست.
وی ادامه داد: حمایت های استاندار، مجمع نمایندگان استان و مدیرکل ورزش و جوانان از تیم زاگرس را باعث دلگرمی بازیکنان و مجموعه باشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد این حمایت ها در چهار هفته پایانی نیز کماکان ادامه یابد.
اعظم در پایان گفت: خوشحالم که تیم زاگرس با حضور خوب خود باعث ایجاد شور و نشاط در میان مردم و جوانان شده و امیدوارم این شادی مردم با کسب عنوان قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی تکمیل شود.
در پایان این نشست، با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب به دلیل پوشش مسابقات زاگرس در لیگ برتر تجلیل شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.