به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، ابعاد این زمین های چمن مصنوعی را 20 در 40 سانتی متر اعلام کرد و گفت: برای ساخت هر زمین حدود 200 میلیون تومان مورد نیاز است.
او مجموع اعتبارات مورد نیاز برای ساخت این 27 زمین ورزشی را رقمی معادل پنج میلیارد و 400 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش تامین 50 درصد این رقم را تقبل کرده و درخواست می کنیم 50 درصد باقی مانده را نیز استانداری قبول کند.
استاندار کرمانشاه در این جلسه گفت: به شرط اینکه وزارت آموزش و پرورش 50 درصد این اعتبارات را تامین کند، استانداری هم 2 میلیارد تومان این مبلغ را تقبل خواهد کرد.
هوشنگ بازوند ، سهم استان از این 27 قطعه زمین چمن مصنوعی را 13 مورد اعلام کرد و افزود: وزارت آموزش و پرورش باید به موازات استان اقدام به ساخت این زمین ها کند.
او از مسئولان آموزش و پرورش استان نیز خواست هرچه سریعتر مشخصات این زمین ها را به تفکیک مدارس و شهرستان ها به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال کنند.
در این جلسه موضوع ساخت 27 سالن ورزشی در در مدارس دخترانه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه اعلام کرد این سالن ها توسط نوسازی مدارس احداث می شود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت 325 هزار دانش آموز و 26 هزار فرهنگی دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.