به گزارش ایرنا، منوچهر فخری روز دوشنبه در آیین معارفه شهردار جدید شهر شاهو افزود: شهرداری ها باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها به دنبال ایجاد درآمد پایدار باشند.
وی تصریح کرد: همفکری و هم افزایی میان شهرداری و شورای شهر لازمه عمران ، آبادانی و توسعه و پیشرفت است.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه اضافه کرد: فعالیت شهرداری ها وابسته به فعالیت سایر ادارات و ارگانها است و ضرورت دارد در این خصوص همکاری بیشتری مدنظر قرار بگیرد.
فخری ادامه داد: شهر شاهو دارای نیازها و کمبودهای زیادی است که باید با اولویت بندی نیازها را شناسایی و با استفاده بهینه از منابع نتایج خوبی حاصل شود.
وی گفت: با وجود اعتبارات خوبی که به شهرداری شاهو اختصاص یافته اما همچنان کمبودهای زیادی وجود دارد که نیازمند همت ویژه و تلاش بیشتر است.
فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: یکی از رسالت ها و ماموریت های مهم شهرداری ها حمایت از منافع عموم مردم است که تحقق این مهم نیازمند همفکری و انسجام بیشتر است.
حسین ویسمرادی افزود: شهردار ، شورای شهر و مردم باید با حرکت بر مدار قانون برای پیشرفت و آبادانی شهر تلاش کنند.
وی اظهار کرد: شورای شهر با ارائه راهکارهای مناسب در جهت رفع موانع و مشکلات ، زمینه توسعه متوازن شهر را فراهم نمایند.
فرماندار روانسر ادامه داد: سال مالی 97 بیش از 20 میلیارد 510 میلیون ریال از چهار منبع اعتباری برای شهرداری شاهو در نظر گرفته شده که تاکنون 60 درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.
ویسمرادی گفت: ایجاد بوستان و فضای سبز یکی از نیازهای اصلی شهر شاهو است که برای این منظور 6 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات متوازن و نفت و استانی در نظر گرفته ایم که پیمانکار این پروژه مشخص شده و عملیات اجرایی آن در دهه فجر مبارک فجر آغاز می شود.
در پایان این نشست «رامین جواهری» به عنوان شهردار شهر شاهو معرفی شد.
شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر، در سال 1387 و پس از تجمیع روستاهای قشلاق و منصورآقایی به عنوان شهر شناخته شد و شهرداری این شهر نیز در سال 1388 تاسیس شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.