سرهنگ محمد حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تنها مسیر مسدود در استان جاده فرعی پاوه به مریوان است.
او مسدود شدن گردنه بید سرخ در جمعه شب را تکذیب و عنوان کرد: با توجه به بارش برف و لغزندگی گردنه، از شب گذشته عبور خودرو از این مسیر تنها با زنجیر چرخ ممکن است و سایر خودروها اجازه عبور ندارند.
به گفته حیدری ، در سایر محورهای ارتباطی استان کرمانشاه تردد بدون زنجیر چرخ مشکلی ندارد اما لازم است که رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند.
او اظهار کرد: نمک پاشی بیشتر مسیرها از صبح امروز انجام شده و با افزایش چند درجه‌ای دما و آب شدن یخ‌ها، لغزندگی کمتر و عبور و مرور راحت‌تر شده است.
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه در باره میزان تصادفات بین شهری هم گفت: طی 48 ساعت گذشته 13 فقره تصادف داشته‌ایم که خوشبختانه فقط خسارتی بوده است.
حیدری در پایان از آماده باش صد در صدی نیروهای پلیس راه خبر داد و گفت: همه همکاران ما با تمام توان مشغول کمک به تردد امن و مناسب رانندگان در استان هستند.
موج سرمای شدید و بارش برف از روز پنجشنبه وارد استان کرمانشاه شده که روز جمعه سبب بارش قابل توجه برف در بیشتر نقاط استان شد.
از شب گذشته هم سرمای شدیدی در استان حاکم شده که بنابر اعلام هواشناسی شنبه شب به اوج خود و حتی تا 10 درجه زیر صفر می رسد.
براساس اعلام هواشناسی دمای هوای 20 شهر استان کرمانشاه در صبح روز شنبه به زیر صفر درجه رسید.
2 میلیون نفر جمعیت استان کرمانشاه در 2 هزار و 622 روستا و 32 شهر ساکن هستند.
7444/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.