به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به سخنان رییس جمهوری آمریکا که در صفحه توییتر خود نوشت که «علت خروج نیروهای آمریکایی در سوریه این بوده که سربازان آمریکایی در سوریه داعش را شکست داده و تروریست ها را نابود کردند، افزود: ترامپ بداند که تنها حکومتی که در دنیا در مقابل داعش و تروریست و نظام کفر ایستاد ، جمهوری اسلامی ایران است.
خطیب جمعه قصرشیرین با اشاره به اینکه داعش را آمریکا پرورش داد، ادامه داد: سران کاخ سفید با انواع حمایت های مالی و تسلیحاتی از این تروریستهای آدم کش باعث شدند که داعشی ها به جنایات بی شماری علیه مسلمانان دست بزنند.
حجت الاسلام ملکی گفت: آمریکایی ها تمامی سربازان مجروح داعش را در بیمارستان های اسراییلی ها درمان کردند و در تمامی عملیات های داعش از آن ها حمایت می کردند حال اذعان می کنند که ما داعش را شکست دادیم در حالی که هیچ سند و فیلمی از مبارزه آمریکایی ها علیه یک سرباز از نیروهای تروریست داعش در دنیا ثبت نشده و وجود ندارد.
امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز فرزندان غیور نظام جمهوری اسلامی در سوریه و عراق ، در واقع آمریکایی ها و آل سعود را که حامیان اصلی داعش هستند، شکست داده اند و سرافرازانه و غیور در برابر تروریسم بین المللی ایستاده اند.
وی اظهار داشت: نظام مقدس ما، شیران و دلاورمردان خود را فدای اسلام و دین و حرم اهل بیت (ع) و ایجاد امنیت و صلح کرد و این همان اعتقاد دینی و ولایی جمهوری اسلامی است.
امام جمعه قصرشیرین گفت: ما ملت ایران دلاور ، دلسوز و بشردوست هستیم که رهبری این ملت الهی به دستان رهبری دین شناس است که سکاندار فکری جهان بشریت بوده و تمام تلاشش این است که صلح را در جهان برقرار و آزادی را در تمام دنیا به معنای واقعی ایجاد کند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.