شهریار درخشنده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته دوم با حضور 32 تیم در چهار منطقه کشور برگزار شد که تیم درخشان در منطقه یک پنج مسابقه برگزار کرد و توانست با کسب امتیازات لازم به جمع هشت تیم نهایی راه یابد.
وی افزود: تیم درخشان مسابقه نخست خود را 26 بر 21 برابر دیگر نماینده استان یعنی هیات کرمانشاه پیروز شد اما در مسابقه دوم با حساب 33 بر 30 نتیجه را به میزبان مسابقات هیات هندبال مریوان واگذار کرد.
درخشنده ادامه داد: تیم ما در دیدار سوم نیز برابر هیات همداان 18 بر 18 مساوی کرد ولی در دیدار چهارم 32 بر 26 تیم نقده را از پیش رو برداشت.
مدیرعامل باشگاه درخشان کرمانشاه یادآوری کرد: در دیدار پنجم و آخر نیز باید با هیات هندبال زنجان مسابقه می دادیم که به علت انصراف حریف تیم ما 10 بر صفر برنده مسابقه اعلام شد.
وی گفت: در نهایت تیم های هیات مریوان با 10 و درخشان کرمانشاه با 7 امتیاز موفق شدند به مرحله نهایی رقابت ها صعود کنند.
درخشنده اضافه کرد: تیم ما با اتکا به قدرت جوانی و همچنین حضور چند بازیکن با تجربه توانست با شایستگی به جمع هشت تیم برتر و پایانی راه پیدا کند.
مدیرعامل باشگاه درخشان کرمانشاه با بیان اینکه هدف ما صعود به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور است، گفت: برای کسب این مهم با جان و دل تلاش می کنیم و امیدوارم نماینده شایسته ای برای هندبال استان باشیم.
وی در پایان گفت: زمان و مکان مرحله نهایی مسابقات هنوز از سوی فدراسیون اعلام نشده است.
امیر اسماعیلی، سروش نصرتی، محسن حسنی، هژیر رضایی، ارش سلیمی، امیر رضا شهبازی، آرمین قادری، آرمان سورسوری، پیام قره‌باغستانی، فردین شیخی، علی فتاحی، سعید باقری، مهرشاد وارسته، محمد جواد حیدری، پژمان مردانی و عرفان زنگنه به سرمربی گری شهریار درخشنده نفرات تیم هندبال درخشان کرمانشاه را تشکیل می دادند.
هیات هندبال کرمانشاه دیگر نماینده استان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته دوم بود که با قرار گرفتن در مکان چهارم از راه یابی به مرحله نهایی بازماند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.