به گزارش ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در برنامه رادیویی «صدای شهر» افزود: صدای شهر فرصتی برای پاسخگویی مدیران است و همه مدیران کل استان باید از این فرصت استفاده کنند.
او گفت: با هر مدیری که درخواست صدا و سیما برای ارائه گزارش به مردم را نپذیرد، برخورد می کنیم.
وی از مدیران کل و مسوولین استان خواست سامانه الکترونیک مردم و دولت (سامد) را باید جدی بگیرند و از این ابزار برای پاسخگویی به سوالات مردم استفاده کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: پروژه اتصال کیهانشهر به کمربندی شرقی را مدنظر داریم تا این شهرک را از بن‌بست خارج کنیم.
وی اضافه کرد: منوریل کرمانشاه از آغاز یک پروژه غیرکارشناسی بوده است و نباید بلوار زیبای طاق بستان که بخشی از هویت شهری کرمانشاه است قربانی این پروژه می شد، اما متاسفانه قابل برگشت نیست.
او افزود: به دنبال آن هستیم که به استناد یکی از مصوبات سابق مجلس، شهر کرمانشاه را نیز از مزایای شهرهای جنگ زده بهره‌مند کنیم.
استاندار کرمانشاه در ادامه این برنامه رادیویی با اعلام اینکه مقدمات تصویب و احداث آزاد راه همدان -کرمانشاه با اعتبار 2هزار میلیارد تومان با مشارکت 50درصدی دولت و بخش خصوصی انجام شده است، گفت: منتظر طی شدن فرایند قانونی هستیم.
بازوند همچنین افزود: عملیات اجرایی آزادراه بیستون - حمیل با اعتبار یک هزار و 500 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی از یک ماه بعد آغاز می شود.
او در ادامه اظهار داشت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، حل مشکل مسکن مستأجرین در مناطق زلزله ‌زده را پیگیری کردیم که به نتایج مطلوبی رسیدیم.
وی به وضعیت مدیریت راه آهن کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: اداره کل راه آهن کرمانشاه به صورت کاملا مستقل راه اندازی می شود و هیچ ارتباط و وابستگی به استان های همجوار ندارد.
او توضیح داد که مشکلات پیش‌آمده برای ریل راه‌آهن کرمانشاه، به سرعت درحال رفع شدن است و هم استانی‌های عزیز آسوده خاطر باشند.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از این برنامه رادیوی تصریح کرد: ساماندهی مشاغل مزاحم را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده ایم.
بازوند اضافه کرد: نخبگان استان سرمایه های استان هستند و هرچه قدر که نخبگان را وارد چرخه توسعه نماییم‌ هزینه های توسعه پایین می آید.
او در پایان نیز گفت: سختگیری بانک ها در اعطای تسهیلات در استان بیش از حد ضرورت است و لازم است که مقداری در این زمینه تجدیدنظر کنند.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.