سرهنگ «محمد حیدری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با قطع شدن بارش ها از صبح امروز در اکثر جاده های استان، تردد به شکل کاملا عادی در آن ها جریان دارد و خوشبختانه همکاران مستقر در جاده ها هیچ مشکلی را گزارش نکرده اند.
وی ادامه داد: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی برای امشب و فردا شب در برخی جاده های استان ممکن است بارش باران البته به صورت پراکنده اتفاق بیفتد، ضمن اینکه در منطقه اورامانات احتمال بارش پراکنده برف وجود دارد.
سرهنگ حیدری با بیان اینکه در تمامی محورهای استان حجم ترافیک روان است و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد، گفت: هم اکنون بیشترین تردد خودرو در محور کرمانشاه - همدان صورت می گیرد.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: 65 گشت پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در محورهای استان حضور دارند تا هم رفتار رانندگان را تحت کنترل داشته باشند و هم در صورت نیاز به یاری هموطنان بشتابند.
وی با یادآوری اینکه بارش برف و باران طی 48 ساعت اخیر باعث لغزنده شدن سطح جاده ها شده است، از رانندگان خواست تا در هنگام رانندگی حتما سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از رانندگی در حالت خستگی پرهیز کنند.
سرهنگ حیدری در پایان گفت: مطمئن بودن از سالن بودن برف پاکن و بخاری خودرو و همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ نکات بسیار مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.
طی سه روز اخیر بارش برف و باران اکثر مناطق استان کرمانشاه را فرا گرفته است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.